Tipy pro rychlé hubnutí

5. května 2014 v 22:04 | Veronika |  Moje zápisky

Tipy pro rychlé hubnutí

Když chceme zhubnout rychle, tělo nám musí dobře spalovat tuky. Pro rychlé hubnutí je důležité nastartovat svůj proces látkové výměny, metabolismus tak, aby mu spalování šlo co možná nejlépe.
Pomalý metabolismus může mít několik příčin. Například špatné stravovací návyky, kalorická strava, genetické dispozice, poruchy štítné žlázy, případně i časté opakování diet.
Najít důvod, proč někdo hubne pomalu, či dokonce vůbec, není úplně snadné. Je třeba naučit se vnímat své tělo, a tak vysledovat, co nám prospívá a co ne. Zároveň je také vhodné zkoušet a hledat různé vlastní cesty jak zhubnout. Co tedy zrychlí metabolismus a pomáhá spalování tuků?
Zdravá snídaně
Před snídaní je důležité vypít sklenici vody nebo neslazené minerálky. To nastartuje látkovou výměnu (metabolismus). Nejíst potraviny obsahující jen prázdné kalorie např. bílé pečivo, ale snídat celozrnné.
Pravidelná a častá strava
Většina lidí řeší svou nespokojenost s tělesnými proporcemi tím, že omezí příjem potravy. To ale není správně! Jíte-li málo, tělo si vše ukládá do zásob. Pokud každou chvíli něco málo sníte, třeba každé 2-3hodiny, není organismus ve stresu, kdy že dostane další příděl, a tak všechno pěkně zpracuje. Netvoří se tak žádné zásoby, ale naopak. Důležitý je také dostatek vlákniny.
Cvičení, fyzická zátěž
Zkuste si ráno zacvičit nebo zaběhat.
Třeba vstát, vypít trochu zředěného pomerančového stoprocentního džusu a jít si zaběhat.
Hodně bílkovin
Množství bílkovin obsahuje sojové maso, čočka, hrách nebo fazole. Dělá se Vám zle s těchto poživatin? Nezoufejte, máme pro Vás řešení na kterém si pochutnáte, kontaktujte nás.
Z živočišných zdrojů jsou to krůtí nebo kuřecí prsa, zvěřina, tuňák, makrela, losos, atd. - to je již lákavější nabídka ..
Hodně bílkovin obsahuje také sýr Eidam nebo tvaroh.
Více svalové hmoty
Funkcí svalů, a především jejich prací se tuky spalují. Cvičením si zpevníte a svaly vám pomohou se zásobami tuku.
Chodit dříve spát
Usínáte-li po půlnoci, nemá vaše tělo nic z fáze nejkvalitnějšího spánku, které probíhá právě před půlnocí. Důležité je dobře si odpočinout. Tělo se při nadměrné únavě brání tvorbou tukových zásob.
Zahřívací bylinky
Prospěšné je více pepře, chilli papriček, ale třeba také zázvoru nebo skořice. Jestli Vám tyto bylinky nechutnají, máme pro Vás také řešení. Zahřátí probudí tělo k rychlejšímu spalování tuků.
Pijte nejen vodu, ale i čaj a občas kávu
Káva i čaj s teinem (zelený, černý, bílý) pomáhají stimulovat centrální nervovou soustavu. Někdo jejich účinků využívá i před sportovní aktivitou, neboť umí povzbudit a zároveň vylepšit spalování tuků kolem pěti až osmi procenty.
 


Komentáře

1 Ko Ky Ko Ky | Web | 6. května 2014 v 15:25 | Reagovat

tento článek mám moc ráda a moc ti ho chválím:) je to pravdivé :) i se jistými kroky osobně řídím:)

2 skinnytales skinnytales | E-mail | Web | 8. května 2014 v 3:58 | Reagovat

Ahoj, zníš jako rozumný člověk. Začínám se svým hubnoucím blogem a ráda bych v tom nebyla sama. Pokud chceš, zastav se. :)

3 Elis Elis | Web | 10. května 2014 v 16:50 | Reagovat

super článek.. :) je možné spřátelit ? :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama