14,3

14. dubna 2014 v 19:32 | Veronika |  Moje zápisky
Ahoj :) chtela jsem oznámit že tady nebudu psat jen jídelníčky a vše kolem hubnutí ale i o všem :) předělám celý blog protože takhle tu návštěvnost budu mít malou.

7:00 banan
10:00 rohlik paštika
12:30 rohlik paštika, musli tycinka
15:00 polivka
17:00 bobik
18:00 ledová káva, oplatka
+ sem tam sem si dala něčeho zobla.. :(

nojo dneska jsem se prežrala a to doslova! nebudu nic pocitat kaslu na to dneska...
akorad jsem nastvana na sebe!! 5 dni mi to vydrželo :(
 


Komentáře

1 Ko Ky Ko Ky | Web | 15. dubna 2014 v 3:57 | Reagovat

Přeji,aby dnešek se ti povedl :) to je dobře,že sem budeš dávat i jiné věci :)

2 Andy (Slečna A.) Andy (Slečna A.) | Web | 24. dubna 2014 v 17:57 | Reagovat

Tak a kompletně změnit jídelníček! Psala jsi mi na blog, ať ti poradím, jak se dostat z váhy 85 kilo. Nevím, jestli jsem ti už odpověděla, ale obávám se, že ne, protože jsem moc času neměla, pokud ano, pak se omlouvám, že se budu opakovat :)

Pravidelný pohyb! (Pokud vážíš přes těch 80 kilo, tak pro začátek stačí 3x týdně hodinová procházka, pak bych přidala třeba bazén - tam nehraje váha vliv a nepoškodíš si klouby :)) ), až budeš mít  pocit, že už máš lepší kondičku, zkoušet workouty.

A jídelníček - pěkně dostatek zeleniny, dostatek ovoce, vynechat bílé pečivo (a to i pšeničné co je obarvené - nejlépe žitné, nebo z celozrnné mouky alespoň), mít dostatek bílkovin (maso, oříšky, tvaroh, cottage, vejce,...), mít dostatek tuků, ale těch zdravých (vyhoď margarín! A jez oříšky, kokos, ryby, avokádo apod. )

Dopoledne spíše sacharidy, odpoledne spíše bílkoviny. Zeleninu odpoledne ke sváče a k večeři. Klidně (a bude to tak i dobré) si dát zeleninu i k obědu, klidně k druhé večeři.

Hlavně pořádně chtít, makat a nedělat blbosti v podobě "nebudu jíst" a podobně! :)

Držím palce!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama