Jillian Michaels

5. ledna 2014 v 21:33 | Veronika |  Jillian Michaels
30 Day Shred
Tak s tímhle začínal snad každý, kdo se rozhodl pro cvičení právě s Jillian...
  • 30ti denní program, který je sestaven formou 3-2-1, tedy 3 minuty posilování všech partií, 2 minuty kardio a minuta zaměžená na břišní svaly - abs
  • program obsahuje 3 úrovně (levely), z toho tedy vyplývá, že každý level se cvičí 10 dní
  • každý level obsahuje dohromady tři kola, s rozehřátím (warm-up) a závěřečným protažením (cool down and strech) vám workout výjde na zhruba 30 min
postřehy:
  • cvičení jako dobrý začátek pro ty, kteří nikdy necvičili
  • potřebovat budete pouze činky (zhruba od 0,5 kg-2 kg), podložku, dobré boty (necvičte bosi) a pohodlné oblečení
  • s Jillian cvičí dvě ženy, přičemž jedna (Anita) provádí cviky pro začátečníky, ta druhá (Natalia) po pokročilé...je jen na vás, jakou si vyberete a na jaké provedení cviku se cítíte
  • Jillian nedává pauzy, vy si je také nedávejte
Toto byl program, který odstartoval moji cvičební "éru" s Jillian. Po odcvičeném měsíci jsem cítila zpevnění těla a mírné zlepšení fyzické kondice. A pak už to jelo :D...

Ripped in 30

Nejcvičenější program hned po 30 Day Shred
  • opět 30ti denní program, obsahující tentokrát 4 levely, každý se tedy cvičí 6 dní (jeden den v týdnu odpočinek)
  • komplexní cvičební program založený na stejném principu (tedy 3-2-1 = 3 minuty posilování, 2 minuty kardio a minuta zaměžená na břišní svaly - abs) jako 30 Day Shred
  • každý level obsahuje dohromady tři kola, s rozehřátím (warm-up) a závěřečným protažením vám workout výjde na zhruba 28-30 min
postřehy:
  • může se brát jako návaznost právě na zmiňovaný 30 DS
  • je o něco náročnější než 30 DS a obsahuje modernější prvky cvičení, novější a zábavnější cviky
  • Jillian opět cvičí se dvěma ženami, tentokrát s Basheerah pro pokročilé a s Shelli za začátečníky
  • Jillian se svými cvičenkyněmi dokonce ladí "outfity"... můžete se k nim přidat, ať to máte úplné :)
  • potřebovat budete opět činky, podložku a dobré boty

Body Revolution



Opravdová revoluce pro vaše těla
  • 3měsíční program (přesněji 13 týdnů), rozdělen do 3 různých částí, přičemž každá se cvičí měsíc
  • každá část se cvičí podle přesně zadaného plánu v příručce - střídají se mezi sebou posilovací workouty a kardia, přičemž každé toto video trvá v průměru 30 min
  • jednotlivé workouty mají 4 kola, každé kolo se opakuje 2
  • jednotlivá kardia mají kolo pouze jedno, které se 3x opakuje
postřehy:
  • program vhodný pro začátečníky a věřte nebo ne, za ty tři měsíce uděláte sakra pokrok!
  • cvičit budete tentokrát s početnou "četou" (páni i dámy), přičemž každý z nich občas předvede těžší i lehčí provedení cviku
  • v tělocvičně mezi cvičícími panuje přijemná atmosféra, kterou si určitě dříve nebo později zamilujete
  • Jillian se snaží se všemi hodně komunikovat a sem tam střelí i nějaký ten vtípek pro zasmátí
  • budou se hodit činky o různé hmotnosti, podložka, boty a kabel (používá se celkem dost, ale jelikož je takřka k nesehnatí, tak si skoro na 100 % vystačíte s činkami)




6 weeks Six-pack

Program zaměřený na posílení břišních svalů a slibující onen Six-pack, tedy "pekáč buchet" :)
  • jak už říká nadpis, tento program se cvičí 6 týdnů
  • je rozdělen do dvou částí (levelů), takže jeden se 3 týdny
  • každý tento level obsahuje jedno kolo, které se dvakrát opakuje (na podruhé v rychlejší verzi) = dohromady se závěřečným protažením vám workout zabere 35 min
postřehy:
  • Jillian má při ruce opět dvě ženy, tentokrát mladičkou Maddie pro začátečníky a Besheerah pro pokročilé
  • první level obsahuje hodně cviků na břišní svalstvo prováděných na zemi, zato při levelu 2 se na zem takřka nedostanete (ano, posilovat se dá i ve stoje, zkracovačky na zemi nejsou jedinou posilovácí záležitostí....)
  • každé posilování se prokládá kardiem
  • potřebovat budete jednu činku, podložku a boty

Killer Buns & Thighs

Program zaměřený na posílení zadečku a stehen
  • obsahuje tři úrovně (levely) a je jen na vás, jak dlouho je budete cvičit
  • každý level obsahuje 4 kola, každé se 2x opakuje
  • posilování zmiňovaných partií je opět proloženo kardiem
postřehy:
  • Jillian cvičí se s hvězdami 30 DS, jak sama říká :), přičemž velký důraz klade na pokročilou cvičenkyni a dává ji opravdu zabrat
  • potřebovat budete činky více hmotností, opět dobrou obuv, podložku a v levelu 2 navíc pevnou židli
Killer abs

Jak už zní název, opět potrápíme břišní svaly
  • program obsahuje 3 levely a je opět na vás, jak dlouho se každému z nich budete chtít věnovat
  • každý level zabere 30 minut, obsahuje 4 rozdílná kola, každé kolo se opakuje 2x
  • cviky jsou opět proloženy kardiem
postřehy:
  • Jillian jsou k dispozi opět dvě ženy - již velice známá Natalia a od pohledu nová Nicola, která se díky svému naprosto krásně vypracovanému bříšku do programu hodí snad ze všech nejvíce
  • potřebovat budete činky a podložku


No More Trouble Zones

přesně tak, už žádné problémové partie
  • 55-ti minutový trénink, díky němuž procvičíte všechny partie pěkně popořadě (věnovat se budete bicepsům, tricepsům, břišním, zádovým, stehenním svalům, dále i hýždím)
  • trénink je rozložený na sedm 6ti minutových cyklů, každý cyklus opakujete dvakrát
  • cvičení není prokládáné kardiem
postřehy:
  • tentokrát jsou za trenérkou dvě úplně jiné ženy, pro začátečníky Sulleyma, pro pokročilé blodýnka Christine
  • potřebovat budete činky a podložku, boty být nemusí
  • cviky jsou prováděny pomalu a důrazem na přesnost

Extreme Shed & Shred

  • program zaměřený na celý tělo, obsahuje prvky posilování, jógy (výdrží) a kickboxu
  • obsahuje dva levely, první dlouhý 35 minut se 4 okruhy, druhá 45 min s 5 okruhy
  • doba cvičení každého levelu je čistě na vás
postřehy
  • lehčí verzi předvádí Halley, těžší všem dobře známá Basheerah
  • zapotřebí jsou činky různé hmotnosti a podložka
  • level 1 jsem nezkoušela, rovnou jsem šla na level 2, který jsem si maximálně oblíbila
Posloucháte někdy tu Jillian trochu? Je prostě boží :D

Kickbox Fastfix

  • program zaměřený na kickbox, s kterým se naučíte základní i složené údery
  • obsahuje 3 20-ti minutové tréninky, první zaměřený na vrchní část těla (potřeba činek), druhý na spodek s třetí na břišní svaly
  • vhodné i pro začátečníky
postřehy:
  • na začátku vám Jillian vysvětlí a názorně ukáže základní prvky (i neangličtináři dobře pochopí), které se předtím naučte a trochu zapamatujte názvy, aby vaše cvičení bylo co nejlepší a ničím nerušené
  • s Jillian cvičí kupa energických mladých holek, některé předvádí základní verzi, některé o trochu pokročilejší, těžší, rychlejší
  • zatím jsem zkusila jen první trénink, ale byla jsem nadšená, cvičení mě bavilo, ve výkopech a úderech je potřeba dávka energie a hned vás to bude ještě více bavit
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama